מחפשים לימוזינות להשכרה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מחפשים שירותי לימוזינה להשכרה?

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לאילו אירועים משכירים לימוזינות?

    ניתן לשכור לימוזינה לכל סוגי האירועים חתונות, ימי הולדת בר מצוות ואפילו לנשפי הסיום של בתי הספר התיכוניים הפכו מזמן לאירוע נוצץ ורב־רושם, שבוגרי התיכון יזכרו וידברו עליו רבות. הבנות מגיעות בשמלות ערב מפוארות ובתסרוקת מעוצבת להפליא והבנים מגיעים בחליפה מחויטת, מעונבים ומסודרים. התחושה היא של חתונה. להשלמת התחושה רבים בוחרים להגיע לנשף הסיום בלימוזינה מפוארת ובה נהג פרטי שיסיע אותם לנשף.

    לימוזינה? לא הגזמנו?

    אנחנו חיים במטה ה־21, בעולם טכנולוגי, מודרני וחדשני. בעולם הזה יש דרישות שלא היו בעבר, בעיקר מבני הנוער. הנוער כבר לא מסתפק במסיבת סיום צנועה כבעבר, הוא רוצה פאר, זוהר והרבה רושם. השכרת לימוזינה שתביא את מסיימי התיכון אל הנשף היא מענה מצוין לצורכיהם. היא תספק להם את ההילה, הזוהר והיוקרה שלהם הם מצפים. אז למה לא לפנק את הילדים שלנו בהגעה לנשף כמו מלכים? אחרי הכול, נשף סיום תיכון יש רק אחד.

    מה מיוחד בלימוזינה?

    כשאתם שוכרים לילדכם לימוזינה לבר מצווה או לנשף אתם מעניקים לו חוויה חד־פעמית שלא ישכח כל חייו. נהג פרטי יאסוף אתת ילדכם מהבית אל הנשף בלימוזינה ארוכה, מפוארת המשדרת יוקרה. ילדכם ירגיש מלך ליום אחד. בלימוזינה הוא ימצא פינוקים שונים ומגוונים, מושבי עור מפנקים ומרווחים ומה לא. בכל לימוזינה יש טלוויזיה, די־וי־די, בר משקאות, מערכת סטריאו משוכללת, חלונות שחורים ופרטיות רבה. כל אלה משווים לאירוע נופך נוצץ, אבק כוכבים ומלכוּת לערב אחד.

    מעבר לזה, הלימוזינה היא גדולה ונוחה, היא מאפשרת לשים בתוכה דברים רבים, לשבת עם חברים מאחורה, מבלי בכלל להסתכל החוצה או על אופן הנהיגה שם בחוץ, לשתות כוס יין, להניח את השמלה בצד ולהתרווח בזמן שהערב והאירוע של חיינו מתקרב.

    מה אני, רוטשילד?

    הלימוזינה שירתה בעבר רק את בני המעמד הגבוה, רק עשירים ואמידים יכלו להרשות לעצמם לנסוע בלימוזינה. והנה בשנים האחרונות הפכה הלימוזינה לנגישה הרבה יותר, כך שגם מסיימי תיכון יכולים להגיע איתה לנשף הסיום. בהחלט אפשר לשכור לימוזינה לערב חד־פעמי, ולהרגיש מלכים ליום אחד.

    כמו בכל תחום גם כאן התחרות מדברת. כל חברה להשכרת לימוזינות לאירועים משקיעה זמן וכסף על שיפור צי הלימוזינות שלה, כך שהלימוזינות יהיו מפוארות יותר, מפנקות יותר ויציעו מגוון רחב יותר של פינוקים ושכלולים.

    הנער והנערה המסיימים את התיכון או המציעים לגיל המצוות, יזכו לחוויה חד־פעמית, חוויה של פעם בחיים, שלא ישכחו לעולם כשיגיעו בלימוזינה לנשף.

    אם תרצו להשאיר את אותה לימוזינה גם לאחר החתונה בכדי שתיקח אתכם לכל מקום שהוא, תצטרכו להוסיף סכום של בערך 1000 ₪. ניתן בהתאם גם להוזיל משמעותית את מחירי הלימוזינה לחתונה בהורדת השעות שבה היא איתכם, כך למשל תוכלו לקרוא לה רק לקראת הערב, להגעה לחופה וזה הכול – מחיר שיכול להגיע למאות שקלים בלבד.

    מחפשים לימוזינות לאירועים?

      מאמרים נוספים

      מחפשים לימוזינות להשכרה?

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם

        ענקית קידום האתרים